środa, 21 sierpnia 2013

Srutututu


Ahahahaha, nowy rozdział już jest na blogu. Opowiadanie prowadzę od miesiąca a już mam prawie 900 wejść :) Jestem dumny że mi się udało i mam nadzieję że opowiadanie dalej będzie przyciągać czytelników. Dziękuję serdecznie :)

Mój kochany ząbek boli jak cholera, jestem na różnych lekach i dopiero połykanie Etopiryny pomogło.
Jutro jadę kupić rzeczy do szkoły. Długopisy, ołówki, segregator na kserówki, 2 zeszyty, zakreślacze, linijkę, cyrkiel i białą kredkę do rysowania.
W sumie nie dużo + zarobię jeszcze trochę bo sprzedam swoje tegoroczne książki z pierwszej klasy. No i może uda mi się iść do tego dentysty.

 Dodaję bonusowo swoje rysunki:
 
Rysunek postaci z teasiera American Horror Story : Asylum
Już nie mogę się doczekać trzeciego sezonu.
 

Lana del Rey - "VideoGames"
Piosenka zeszłego lata :)

 Jakiś Indianin (oryginał znalazłem na deviantart.com, ale był kolorowy a ja chciałem czarno biały)
+ dwa moje palce.

Żaden rysunek nie jest jeszcze skończony.
 
 A od jutra zaczynam pracę nad rozdziałem czwartym i nowym opowiadaniem :)
Trzymajcie za mnie kciuki :)
 
 


1 komentarz: